Met veel plezier delen wij mee dat onze huisarts in opleiding Egle Jezerskyte, die in april 2025 haar opleiding heeft afgerond, vanaf nu onze vaste waarnemer is op de donderdagen.
U kent haar wellicht al van eerdere consulten tijdens haar opleiding. We zijn blij dat zij ons team blijft versterken en zien uit naar de voortzetting van de prettige samenwerking.